Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Ilse & Jordi - WaarBenJij.nu Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Ilse & Jordi - WaarBenJij.nu

Grand Canyon

Door: ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse & Jordi

20 Juni 2013 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Het was nog een pittige 2,5 uur rijden naar de Grand Canyon maar wat was het de moeite waard. We hebben enorm genoten van de wandelingen en het uitzicht. Dat een hoop stenen toch zo mooi kunnen zijn :-)
We hebben veel gewandeld deze dag en sommige stukken met de bus gedaan. Savonds zijn we met onze auto snel naar een uitkijkpunt gereden voor de zonsondergang. Onze planning was weer erg krap en we hadden eigenlijk best honger. Maar heej.. in 5 minuten is die zon onder, dat gaan we niet missen!
Wij hadden een mooie steen uitgekozen om de zonsondergang te bewonderen en al snel kwamen er meerdere mensen.. Ook een koppel dat duidelijk wel goed voorbereid was. Glaasje witte wijn, de wijnkoeler mee, dekentje.. dus..... dat had ook gekund. Wij zaten op een steen, hadden nog water mee en hadden nog wat nootjes in de auto liggen en welgeteld 2 m&m's. Maar dat alles mocht de pret zeker niet drukken. Zie de foto's!

• 20 Juni 2013 - 16:39

Nanneke:

mooie avonturen... en leuk geschreven door jullie beiden! krijg er zelf ook zin in... maar eerst gaan kamperen in Italië.

waren het lekkere M&M's? ;-))

• 21 Juni 2013 - 15:22

Esther:

Ziet er goed uit! Daarna wel lekker gegeten?
    Kus