auto rijden - Reisverslag uit Kingman, Verenigde Staten van Ilse & Jordi - WaarBenJij.nu auto rijden - Reisverslag uit Kingman, Verenigde Staten van Ilse & Jordi - WaarBenJij.nu

auto rijden

Door: ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse & Jordi

18 Juni 2013 | Verenigde Staten, Kingman

Gisteravond waren we nog in Los Angeles/Long Beach in een "spaans restaurant" aan de tapas en nu vandaag op weg naar Grand Canyon. Omdat dit een te grote afstand is voor 1x splitsen we..en verblijven we nu in Kingman. Deze ochtend uitgecheckt en zijn we met een omweg naar Kingman vertrokken. Jordi zou nog een cadeautje voor iemand afleveren in Los Angeles en dat hebben we ook braaf gedaan. We hebben in Denny's gegeten. Dat is een keten (zoals Mac Donalds, Burger King enz) en jeetje wat we daar al weer voorbij zagen komen. Het was kwart over 11 en de eerste steaks werden geserveerd. Maar ook veel eten bleef staan en zou zo de kliko in verdwijnen. We zijn hier nu toch al 11 dagen maar ik kan me hierover blijven verbazen. Wat mensen allemaal bestellen..dan soms weer weg gooien en dan ook de arme mensen zien die heel blij zouden zijn met jou niet aangeraakte toast.
We zijn richting Needles gereden en zijn daar van Californie naar Arizona gepasseerd. Via de route 66 zijn we in Kingman aangekomen. Intussen zijn we 5 uur later en ploffen we eerst even op bed om daarna snel een hapje te eten en dan nog even in het zwembad en hottub te springen.
Deze avond blader ik een beetje in boekjes om te zien hoe de reis morgen zal verlopen. We moeten nog ruim 2,5 uur rijden voordat we daadwerkelijk bij de Grand Canyon zijn. Morgen op tijd op staan en vertrekken naar "het nummer 1 park van Amerika" aldus de boekjes :-)
weltrusten...of goedemorgen! xx ilse

• 18 Juni 2013 - 15:10

Annie:

Lijkt me een hoogtepunt van de reis. En jullie HEBBEN er al zoveel gehad! Veel plezier en een knuffel.

• 18 Juni 2013 - 21:04

Astrid Borm:

heb weer genoten van je verslag! ik hoop dat de grand canyon ook 'grand'is...!! XXX