New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Ilse & Jordi - WaarBenJij.nu New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Ilse & Jordi - WaarBenJij.nu

New York

Door: ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse & Jordi

30 Juni 2013 | Verenigde Staten, New York

Vanuit Mc Carran airport vertrekken we naar New York JFK. De nachtvlucht is wat turbulent maar we kunnen allebei niet slapen en daardoor zijn we best moe wanneer we vanuit het vliegtuig in de taxi stappen. We slapen in iemand haar appartement die ze dus verhuurt via bnb.com. We moeten even op haar wachten en krijgen dat korte instructies over het appartement. We gaan eerst een paar uur slapen en komen rond 12 uur smiddags weer tot leven. We verkennen de buurt, lunchen ergens en wandelen wat rond. Ik was tijdens de taxi rit te moe om echt de skyline te bekijken maar woww wat is dit een grote stad! In de middag doen we ook onze was nog bij een laundry... in een kelder, die echt viezig is. bah... maar de was is weer schoon. Savonds zijn we naar de film geweest. Tussen de locals met een enorme berg popcorn en sprite ...ook zoals de locals! :-) Savonds doen we nog een klein hapje bij de Mexicaan en gaan we een spelletje spelen.

• 01 Juli 2013 - 00:36

PAul:

new york = central park vrijheidsbeeld Guggenheim brooklyn bridge times square fifth avenue (ipv popcorn)

• 01 Juli 2013 - 03:18

Jordi:

Check check check en check....bin there done that;-) daarnaast WTC memorial was best indrukwekkend

• 02 Juli 2013 - 21:45

Annie:

Spelletjes spelen op de hotelkamer? Ha. Lijkt me gezellig :-)