en.... JUMP! - Reisverslag uit Lompoc, Verenigde Staten van Ilse & Jordi - WaarBenJij.nu en.... JUMP! - Reisverslag uit Lompoc, Verenigde Staten van Ilse & Jordi - WaarBenJij.nu

en.... JUMP!

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse & Jordi

15 Juni 2013 | Verenigde Staten, Lompoc

Vandaag eten we een klein ontbijtje en gaan we naar Marina.De plaats waar we vandaag mijn verjaardagscadeau gaan inwisselen. We gaan parachute springen. Nadat we verklaard hebben in een 20 tellende documentatie dat zij nooit verantwoordelijk gesteld kunnen worden als we te pletter vallen en bla bla bla.. is het wachten begonnen. De instructeurs komen binnen druppelen en na een korte instructie gaan we met een busje het vliegtuig achteraan rijden. Want wij zijn pas bij load 2. We moeten achteruit in het vliegtuigje zitten en Jordi en ik zijn de allerlaatste die mogen springen. Allebei hebben we een filmmannetje/vrouwtje en natuurlijk de instructeur die aan ons vast zit. :-)
Ik stap op het ijzeren trapje en je voelt de wind gieren langs mijn haren en gezicht. Jaaaa, hier heb ik zin in!!! Na een vrije val en de nodige video en foto momenten gaat de parachute open. Mn oren doen er wel wat zeer van.
Ik kan prachtig kijken over de baai, het landschap en de stad. Wow echt fantastisch! Dan mag ik een beetje sturen door naar links en rechts te trekken aan de hendeltjes. Jiehaaa rondjes in de lucht!
We zijn op 18000 feet (5,5 km) uit het vliegtuig gesprongen en dan duurt het gelukkig best een tijdje voordat we beneden zijn. De landing gaat goed en dol enthousiast ren ik naar Jordi toe. Jordi kijkt iets minder enthousiast en ziet een beetje bleek. Ook Jordi heeft genoten van de vrije val maar voelt zich bij het openen van de parachute niet helemaal fit (nee..geen gekots) en dat bederft wel een beetje de pret. Het is helaas niet anders.
Daarna is het wachten op de dvd...dat duurt een behoorlijke tijdje...en mijn engelengeduld ,ahum ahum, wordt op de proef gesteld. Rond 3 uur kunnen we weg en rijden we richting Los Angeles. Dat is een te lange rit voor 1 middag. Dus stoppen we in Lompoc. Daar zijn we nu..er is volgens mij helemaal geen flikker te doen in Lompoc maar ja het is op de weg naar LA.
:-) Morgen gaan we naar LA, worden we gecast, wereldberoemd en worden we de buren van Angelina en Brad. Zo niet... dan gaan we daar na 2 dagen weer weg ;-) xxx ilse en Jor

  • 15 Juni 2013 - 06:25

    Jordi:

    Ik had de sprong wat intenser verwacht, viel wat tegen, vandaar wat bleekjes van teleurstelling....ahum...NOT!

  • 15 Juni 2013 - 06:25

    Jordi:

    Ik had de sprong wat intenser verwacht, viel wat tegen, vandaar wat bleekjes van teleurstelling....ahum...NOT!

  • 15 Juni 2013 - 09:28

    Lilian:

    Super gaaf joh. Ik ben echt benieuwd naar de DVD!

  • 15 Juni 2013 - 13:50

    Esther:

    Is de video al te bewonderen op you tube?

  • 17 Juni 2013 - 23:22

    PAul:

    Geweldig !!, geniet er van

  • 24 Juni 2013 - 11:07

    Annie:

    En net DIT verslag heb ik gemist en lees het nu pas......
    IK zie bleek van jaloersigheid hoor! :-) Wat geweldige ervaring denk ik, bleek, rood of wat dan ook. Jammer Jordi, jammer dat je zo "teleurgesteld" was. Wowowow.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse & Jordi

Actief sinds 21 Mei 2009
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 24275

Voorgaande reizen:

26 Juni 2017 - 12 Juli 2017

canada

01 Juli 2015 - 22 Juli 2015

Maleisië

02 Juli 2015 - 22 Juli 2015

maleisie

06 Juni 2013 - 04 Juli 2013

Op naar de USA

Landen bezocht: