Zion - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van Ilse & Jordi - WaarBenJij.nu Zion - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van Ilse & Jordi - WaarBenJij.nu

Zion

Door: ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse & Jordi

27 Juni 2013 | Verenigde Staten, Hurricane

Inmiddels zijn we in Las Vegas maar even terug naar Zion. Veel mensen en forums op het internet zeiden al dat Zion een van de 'betere' parken zou zijn. Waar we in Bryce Canyon nog tegen rode hoge stenen aankeken hadden we in Zion zo waar bomen en water! Natuurlijk nog steeds stenen maar er kwam meer diversiteit in het landschap. In Zion hebben we de auto geparkeerd bij het visitor center en met de bus naar onze hike gegaan. Wij zitten nooit meer in de bus nadat onze studententijd was afgelopen. Die goede ouwe tijd ;-) en we hebben hier genoeg in de bus gezeten om te realiseren dat we blij zijn met onze autos. We hebben in de ochtend een hike van een uurtje gedaan. Was goed te doen! We zijn wederom met de bus terug gegaan naar de startplek want in onze auto stond de koelbox.. ohja dat is gewoon een piepschuimen bak.
Daar hebben we onze crackertjes met kaas en salami gegeten en de bidons weer bijgevuld. Smiddags zijn we aan de volgende hike begonnen langs de rivier. Het begon erg mooi en rustig, op het dooie gemakje gewandeld. Maar blijkbaar hadden meerdere mensen deze trail uitgekozen en was het zeker bij de uitkijkpunten erg druk. Hmm...jammer maar het is niet anders.
Ik had een goedkoop hotelletje gevonden en het was op zich oke... maar ik weet nu ook waarom het zo goedkoop was. Het stadje "hurricane" lag eigenlijk al achter ons...toen ons hotel nog moest komen. Soort einde van de wereld.." ohnee nog 1 hotel". Daarna begon de woestijn weer...hihi
Omdat we in Bryce maar 1 nacht zijn verbleven hadden we een extra dag "winst" en zijn we eerder terug gekeerd naar Las Vegas.

• 27 Juni 2013 - 10:22

Berber:

Wauw wat een gave en mooie dingen maken jullie mee zeg!! Super tof!!
    Groetjes Berber

• 27 Juni 2013 - 10:24

Onbekend :-):

ik zie jullie hotelletje al helemaal voor me! oh, was ik maar...maar ik moet werken...van 8 tot 22 uur. :-(
    is hier vandaag toch strontweer, dus 'dus-notmaint ai mis nattingk'... XXX!!!!

• 27 Juni 2013 - 10:44

Esther:

En nu lekker gokken in Vegas!

• 27 Juni 2013 - 18:18

Annie:

Net met de kleintjes een nummer aan het instuderen en kijk... daar komt een onderwerp van dat liedje terug...

Do, daar start en stop je mee, ree, een hertje in het veld... enz enz.
    Zit steeds in mijn hoofd en kijk... zie ik het nog op de foto ook.

Maar wat leuk dat jullie dit meemaken. Echt leuk.
    Geniet in Vegas... ben benieuwd naar de verhalen en foto's.....!

• 28 Juni 2013 - 09:16

Paul:

Zo te horen gaat t geweldig , geniet er van , en zeg ze daar dat je moeder volgend jaar komt!