Kingston - Reisverslag uit Kingston, Canada van Ilse & Jordi - WaarBenJij.nu Kingston - Reisverslag uit Kingston, Canada van Ilse & Jordi - WaarBenJij.nu

Kingston

Door: ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse & Jordi

10 Juli 2017 | Canada, Kingston

We gaan naar Kingston in Canada en zijn nu een stuk sneller de grens over. Nadat Jordi de vraag beantwoord waar we naar toe gaan: Kensington... de man kijkt niet begrijpend en ik roep al vanaf de achterbank Kingston...
Of we verder nog allerlei illegale artikelen bij ons hebben en dan hup rijden we verder. Canada komt rustiger en gemoedelijker over dan het stuk Amerika dan dat wij hebben gezien. We stoppen nog wel in Amerika bij een Jo-anns en dat is een stoffenwinkel. blij!
In Kingston gaan we naar onze airbnb en die ligt aan het water. We kunnen vanuit hier het water horen en zien. Lekker rustgevend. Helaas denkt Lauren daar anders over en is om 6u al wakker. Zit ik toch maar mooi al om half 7 sochtends in bad, yeahh.. Die avond daarvoor hebben we trouwens geluk want er is een " acrobaten-weekend" aan de gang. Er vinden door de stad optredens plaats van acrobaten die hun stunts doen. Erg leuk! We hebben in het appartement gegeten en vallen met de zee op de achtergrond in slaap.
We hebben vandaag goed weer en bezoeken ford Henry, 20 dollar pp is wel beetje overrated maar goed ze doen er dan wel een optredentje bij. Een parade met muziek en het kanon wat wordt afgeschoten.
Savonds hebben we eerst het plan om in de stad wat te gaan eten maar Lauren haar volgende 2 tandjes komen door en ze is niet echt gezellig... we bestellen sushi. Morgen gaan we inpakken en rijden we terug naar Montreal. Onze laatste airbnb en dan richting huis.
Het was een leuke vakantie met in het begin echt wel pech met het weer en soms te veel gereis en gesjouw, maar goed dat weten we dan nu ook weer!
Het is wel erg leuk om als gezin dingen te mogen beleven en herinneringen op te bouwen. Hoewel Jordi nog steeds gekscherend zegt dat dit ook heus wel in Frankrijk op een camping kan.....
ps: ik ben nog niet overtuigd

• 11 Juli 2017 - 12:11

Fred:

haha volgens mij kan het idd ook gewoon op een camping in France, maar ja jij Ilse bent natuuuuuuurlijk veel mondialer ingesteld hee (-: (-:

• 11 Juli 2017 - 16:21

Nanneke:

Hey lief reisgezinnetje,

Kan je sushi bestellen op een Franse camping?
    Dacht het niet

• 11 Juli 2017 - 17:37

Annie:

Ach... Frankrijk is ook deel van de mondiale wereld dus... wie weet eens proberen? :-)
    Goede reis terug!! Fijn om jullie verhalen te lezen!

• 12 Juli 2017 - 09:11

Esther:

Menno blijft ook overtuigd dat we prima met de auto op vakantie kunnen, ik betwijfel het, maar laat het je weten in oktober ;)