Petronas Towers - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ilse & Jordi - WaarBenJij.nu Petronas Towers - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ilse & Jordi - WaarBenJij.nu

Petronas Towers

Door: ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse & Jordi

04 Juli 2015 | Maleisië, Kuala Lumpur

We hebben toch een wat onrustige nacht en zijn al vroeg op. We zoeken een plaats om te ontbijten en daarna de hop on hop off bustour te doen. Heel toeristisch maar wel leuk. We besluiten niet te "off" hoppen en maken gewoon het hele ritje achter elkaar. Behalve om 1x te lunchen.
Was best geslaagd en het eerste lichte regenbuitje ook meteen gehad.
We gaan terug naar het appartement om daar op de 5e verdieping even te zwemmen. Wij slapen op de 13e. In het begin zijn we alleen en daarna komt er een moslim gezin bij. De kinderen en de man gaan wel in het zwembad maar de mevrouw blijft aan de kant zitten. De mevrouw met burka gaat daarna wel wandelen op de loopband. Toch bijzonder om te blijven zien. De bevolking in Kuala Lumpur is divers. Mensen met roots uit China, India en Maleis leven hier met/langs elkaar.
Na ons zwemavontuur gaan we richting de petronas towers. We hebben eenmooi uitzicht over de stad. We sluiten af in 1 van de vele shoppingmalls en reizen dan terug naar " ons" gebied. We eten opnieuw in Jalan Alor.
Het eten smaakt goed. We gaan slapen en de volgende ochtend zullen we richting Borneo vertrekken.

• 04 Juli 2015 - 04:09

Mendy:

Super leuk! Geniet ervan! Jullie hebben er tenslote het hele jaar hard voor gewerkt =)
    Leuk dat we zo ook mee kunnen genieten =)

• 04 Juli 2015 - 09:16

Annie:

Wederom leuk om jullie zo te kunnen volgen. Beetje jaloers hoor (met een glimlach natuurlijk). Heel, heel veel plezier op Borneo. Lijkt me bijzonder mooi!!