vegas Baby! - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van Ilse & Jordi - WaarBenJij.nu vegas Baby! - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van Ilse & Jordi - WaarBenJij.nu

vegas Baby!

Door: ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse & Jordi

28 Juni 2013 | Verenigde Staten, Hurricane

Vanuit Zion reden we naar ons hotel New York New York, met bubbelbas in de woonkamer! Zoals sommigen misschien al wel hadden gezien op feesboek. De volgende dag zijn we naar de Hooverdam gereden en dat was toch groot....en waarrrmmmmmm... na 10 min gingen we fijn onze auto weer in. En hebben de rest van de dag weinig ondernomen. We gingen namelijk inchecken bij MGM , 5000 kamers. We moesten dan ook 40 min wachten voor we aan de beurt waren. Zijn we aande beurt.... ziet ze ons niet in het systeem staan. hmm raar. Are you sure you booked at MGM Grand or was it MGM Signature? Ohhh fuck dat meen je niet... potverdrie. Met onze koffers lopen we naar de andere tower. Hier doen we ong 20 minuten over. En dat dus in hetzelfde gebouw. Er liggen rolbanden om de rit wat te verkorten.. t lijkt wel een luchthaven! :-)
Afijn, wanneer we dan wel in het goede stuk vh hotel zitten, worden we vriendelijk geholpen en gaan we onze spa suite bekijken! Looking good!!!
We gaan naar het zwembad en doen verder niks. Dit herhalen we ook vandaag weer! Al met al was onze rondreis erg mooi, hebben we ons goed geamuseerd en genoten van de wisselende natuur en de warmte... alhoewel 45 graden is best warm... We vertrekken vanavond naar New York. kus Jordi en Ilse

• 29 Juni 2013 - 09:36

Esther:

T is wel onwijs snel gegaan zeg! En nog even een paar dagen relaxen is ook heerlijk!

• 29 Juni 2013 - 15:21

Liselotte:

Wat een leuke verhalen allemaal lieve zus en broer....maar uhm... In Vegas een baby gemaakt? Nog leuker ;-)
    Veel plezier nog daar!! xx