relax - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Ilse & Jordi - WaarBenJij.nu relax - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Ilse & Jordi - WaarBenJij.nu

relax

Door: ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse & Jordi

14 Juni 2013 | Verenigde Staten, Monterey

Nadat we uit hebben gecheckt gaan we de auto ophalen en gelukkig die stond er nog...geen Cubaanse taferelen deze keer. We rijden op het gemakje naar Monterey. Twee uur ten zuiden van San Francisco.We kunnen direct inchecken en zetten onze koffers snel neer om daarna naar het centrum te wandelen. Het is een snoezig stadje en we eten bij de werf. Ik heb een lekkere krab salade. Goh zomaar gezond eten! Het kan dus toch! :-) We besluiten over het strand te lopen en het leek best fris te zijn maar dat viel reuze mee. Het resultaat is dat ik heerlijk in slaap ben gevallen en Jordi zijn druipzandkastelen-techniek nu ook heeft overgedragen op de plaatselijke bevolking. Dus het zal er hier voortaan heel anders aan toe gaan op het strand denk ik zo! ;-)
Een paar uur later gaan we de was doen. Op zich ook al een belevenis om dit tussen de locals te doen. haha. Onze wasmachine heet "ann" en onze droger heet "bob". Je zult maar vergeten welke was nou de jouwe was...
Na een klein uurtje zijn we weer weg en gaan we eten. Ohh.. wat hebben we vandaag heerlijk gegeten. Jammie!
Ik had een pasta met allerlei vis. Jor had zalm en asperges. Ik dronk een biertje met watermeloen smaak.. rare mensen die Amerikanen...maar t was goed te pruimen!

En morgen.... dan gaan we parachute springen! ahhh.... als ik er nu al aan denk krijg ik al kriebels. Allebei hebben we veel zin en hopen we op goed weer. spannend!! (ja mam, we zijn voorzichtig)

• 14 Juni 2013 - 07:58

Lilian:

Parachutespringen!!! Veel plezier :-)

• 14 Juni 2013 - 19:48

Esther:

Te gek parachutespringen! Ben 2 weken terug nog met menno geweest, dus gaat met jullie ook helemaal goed komen!
    Kus