Death Valley & Mammoth Lakes - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Ilse & Jordi - WaarBenJij.nu Death Valley & Mammoth Lakes - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Ilse & Jordi - WaarBenJij.nu

Death Valley & Mammoth Lakes

Door: ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse & Jordi

10 Juni 2013 | Verenigde Staten, Mammoth Lakes

9juni
Omdat we allebei vroeg wakker zijn, hebben we de ochtendwandeling dus nog eerder gedaan dan dat we gepland hadden. We zijn rond half 8 al aan het wandelen. Het is door Mosaic heen. Het heeft erg mooie afgesleten gladde stenen. We zijn helemaal alleen en we verbazen ons behalvde de prachtige stenen ook over de enorme stilte. Gewoon helemaal niks! Geen wind, geen vogel, geen andere mensen..We gaan na de wandeling bezweet terug de auto in ( 40 graden tijdens het wandelen) en gaan zwemmen. Lekker verfrissend, ook al is het water niet koud te noemen. We eten als ontbijt de pizza die we gisteren nog over hadden. Deze smaakt prima en rond 11 uur checken we uit. We rijden via Lone Pine (ff tanken) naar Mammoth Lakes. Gisteravond hebben we hier een hotel gereserveerd. Het hotel is gedateerd maar we verblijven hier ook maar 1 nachtje. We gaan met de auto een ritje langs de meren maken. Dat is echt prachtig! Veel mensen zijn hier aan het kamperen. Zelfs ik, de anti kampeerder, kan me voorstellen dat het hier leuk kan zijn om te overnachten.
Het gebied wordt normaal gezien in geskied. Maar ook in de zomer is het hier erg mooi. Je kunt kanoen en even moest ik denken aan het "overbeeke weekend Ardennen" , peddelend over de keien.. haha.

• 10 Juni 2013 - 08:55

Lilian:

Doe je wel een shirtje aan ;-)

• 10 Juni 2013 - 10:09

Tante Toni:

Hoi vakantiegangers
    Heerlijk hè die stilte... Als je dat hier in Nederland wilt meemaken moet je toch echt op de zondagochtend tussen 5 en half 7 buiten zijn (t is beroepsmatig dat ik dat weet hoor, ik ben niet zo'n vroege vogel! ) je hoort hier dan nog wel de vogels en het is natuurlijk nooit 40 graden!!! Maar dat laatste vind ik dan weer een voordeel.
    Geniet van de reis, er komen vast nog mooi plekjes. Groetjes!!!

• 10 Juni 2013 - 16:33

Annie:

Hoezo, over de keien peddelen? hahah. En dat shirtje wat Lilian voorstelt: zou ik doen! Whaah.
    Fijn te lezen dat het zo bijzonder is en fijn te weten dat jullie er van genieten.
    Dikke knuffel en ik lees graag het volgende bericht!
    X

• 10 Juni 2013 - 21:21

Lutgard:

Nou meissie, een reis om niet te vergeten dus. Wees voorzichtig (ja, ja) en geniet er van.

• 10 Juni 2013 - 23:34

Paul:

probeer foto's veilig te stellen , voor als je camera t begeeft of gestolen wordt , Mary is de hare kwijt!