Death Valley - Reisverslag uit Death Valley Junction, Verenigde Staten van Ilse & Jordi - WaarBenJij.nu Death Valley - Reisverslag uit Death Valley Junction, Verenigde Staten van Ilse & Jordi - WaarBenJij.nu

Death Valley

Door: ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse & Jordi

08 Juni 2013 | Verenigde Staten, Death Valley Junction

Nadat we gisteravond naar de prachtige show van Cirque du Soleil zijn geweest met muziek van de Beatles was het doel van vandaag Death Valley.
Het is net een landschap van de Maan of Mars, echt heel bizar. Het is hier ook gort droog. Het is buiten de auto 46 graden en er werd geadviseerd om niet op de grond te gaan zitten. Je zou met verbrande billen naar het ziekenhuis moeten... dat zou ook wat zijn!
We zijn nu ingecheckt in Furnace Creek Resort. We zitten nu letterlijk naast de airco en de reden waarom we hier blijven is omdat zonsondergang en opkomst prachtig zouden moeten zijn net zoals de sterrenhemel. Ook al is hier verder niks... een wifi verbinding weer wel ;-)
Na Death Valley zullen we morgen naar Mammoth Lake rijden.
xxx ilse

• 08 Juni 2013 - 23:34

Esther:

En hoe was de sterrenhemel? Moeite waard om gezien te hebben? Klinkt weer goed jullie verhalen!
    Kus esther

• 09 Juni 2013 - 00:49

Jordi & Ilse:

Hoi allemaal...de temperatuur is nog wat opgekrikt naar 52(!) graden! Vinden ze hier zelf ook wel warm.
    Het warmste punt is nu ook, op het einde van de middag. Groetjes!

• 09 Juni 2013 - 07:12

Mariska:

Hoi hoi,

Wij hebben hier ook 16 graden ;). Maar wat klinkt het heerlijk allemaal. Ik krijg ook zin.